مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-01حوادث

14 اکیپ ورودی های تکاب را در روز سیزده بدر کنترل می کنند


محمود زمانی روز چهارشنبه در جریان بازدید از مبادی ورودی و خروجی تکاب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 100 نفر از ماموران انتظامی، نیروهای بسیج و امدادگران هلال احمر در قالب اکیپ های ثابت و سیار گشت و کنترل از بامداد امروز در مبادی ورودی و خروجی شهر و تفرجگاه ها مستقر شده اند و مانع از تردد خودروها و عزیمت خانواده ها به تفرجگاه ها می شوند.

وی بیان کرد: همچنین درب های پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه های داخل شهر تکاب نیز با همکاری بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان بسته شده و از ورود شهروندان به داخل آنها جلوگیری و خودروها بازگردانده می شوند.

وی با بیان اینکه هیچ ترددی به قصد طبیعت گردی و حضور در تفرجگاه های و جاذبه های طبیعی در جاده های تکاب در روز سیزده بدر انجام نمی شود، اظهارداشت: تمام مسیرهای فرعی و راه های دسترسی و ورود به داخل روستاهای تکاب به ویژه مناطق گردشگری روستایی نیز با تلاش دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها مسدود شده و از تردد و تجمع خودروها و خانواده ها نیز ممانعت می شود.

فرماندار تکاب ادامه داد: نقاط کور و جاده های میانبُر منتهی به تفرجگاه ها و مناطق گردشگری و جاذبه های طبیعی این شهرستان نیز با انباشت و دپوی خاک و حضور خودروها مسدود شده و امکان تردد در آنها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 اکیپ ورودی های تکاب را در روز سیزده بدر کنترل می کنند

14 اکیپ ورودی های تکاب را در روز سیزده بدر کنترل می کنند