مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:102020-04-01اقتصادي

4 محور حمایت از خانوارها و بنگاه ها با اعتبار 100 هزار میلیارد تومانی


حمایت های اقتصادی برای مقابله با بیماری کرونا در 4 محور از سوی دولت با اعتباری بالغ بر 100 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمایتهای اقتصادی برای مقابله با بیماری کرونا در 4 محور شامل 1- حمایت از خانوار، 2- حمایت از بخش درمان و بهداشت، 3- حفظ اشتغال و حمایت از بیکاران و 4- حمایت از بنگاه های آسیب دیده با هدف حفظ اشتغال و حفظ بنگاه ها در حال انجام است.

1- حمایت از خانوار 1-1- حمایت بلاعوض معیشتی: کمک نقدی از سه میلیون نفر معادل یک میلیون خانوار در چهار مرحله بین 200 تا 600 هزار تومان بر حسب ابعاد خانوار در نظر گرفته شده که منابع مورد نیاز آن هزار میلیارد تومان و از محل منابع هدفمندی یارانه ها خواهد بود.

1-2- حمایت تسهیلاتی: حمایت از 4 میلیون خانوار به صورت تسهیلات یک میلیون تا دو میلیون تومان بر حسب بعد خانوار با نرخ 14 درصد و تامین مابه التفاوت آن از محل بودجه دولت و منابع بانکی بوده که منابع مورد نیاز آن هزار میلیارد تومان از محل منابع بانکی به کمک بانک مرکزی و تامین 550 میلیارد تومان از محل بودجه سال 99 است.

2- حمایت از بخش بهداشت و درمان به منظور تامین منابع لازم برای تامین دارو، ماسک، تجهیزات پزشکی و تامین تخت و تجهیز بیمارستان ها 12 هزار میلیارد تومان از محل یک میلیارد یورو صندوق توسعه ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 محور حمایت از خانوارها و بنگاه ها با اعتبار 100 هزار میلیارد تومانی

4 محور حمایت از خانوارها و بنگاه ها با اعتبار 100 هزار میلیارد تومانی