مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-01بين الملل

ماجرای بازی جنگ بیولوژیک آمریکا و کرونا


اتهام زنی های مکرر مقامات کشورها به ایالات متحده آمریکا سبب شد تا به بررسی برخی اقدامات این کشور در زمینه بیولوژیک بپردازیم.

-   خبرنامه دانشجویان ایران نوشت: اتهام زنی های مکرر مقامات کشورها به ایالات متحده آمریکا سبب شد تا به بررسی برخی اقدامات این کشور در زمینه بیولوژیک بپردازیم، رخداد 201، شبیه سازی جنگ بیولوژیک آمریکا با یک کرونا ویروس دقیقا 2 ماه پیش از اعلام انتشار کروناویروس در چین انجام شد.

آیا ایالات متحده آمریکا از قبل برای چنین روزی برنامه ریزی کرده و مدل همه گیری را شبیه سازی کرده است؟ با توجه به این اسناد آیا آمریکا متهم درجه اول این بحران جهانی نیست؟ در 18 اکتبر 2019 یک گروه 15 نفره از متخصصان سلامت، کارمندان دولتی و تاجران در نیویورک گرد هم آمدند تا با شبیه سازی یک بازی جنگ، واکنش جهان به یک شیوع بین المللی که تاکنون نظیر آن دیده نشده را طرح ریزی و بررسی کنند.

این بازی، یک برنامه ی تمرینی بود که عامل فرضی در آن یک ویروس از خانواده ی کرونا با نام CoronaNovel است و شباهت های بسیاری از حیث ساختار، علائم و نحوه ی انتشار با ویروس کووید-19 دارد.

پس از حدود 3:30 ساعت، نتایج شبیه سازی آماده شد و همه را شگفت زده کرد! علی رغم بهترین تلاش ممکن از سوی تمامی گروه های شرکت کننده به منظور حفظ جهان، بیش از 65 میلیون نفر بر اثر انتشار این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بازی جنگ بیولوژیک آمریکا و کرونا

ماجرای بازی جنگ بیولوژیک آمریکا و کرونا