مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-01فرهنگي

برگزاری مسابقه های عکس و قصه نویسی در روزهای کرونایی


سعید رنجبریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در شرایط شیوع کرونا قرار نیست منفعل باشیم و خدمات فرهنگی به مردم ارائه نکنیم، در این راستا ویژه برنامه چاردیواری را در چهار محور؛ بازی خانه ، مسابقه بازی های خانگی و بومی شهرهای ایران ، دوریختنی های دوست داشتنی و باهم در کنار هم عکاسی کنیم طراحی کردیم.

وی گفت: در بازی خانه تعدادی فیلم از بازی هایی که والدین و فرزندانشان در گروه سنی 3 تا 9 سال می توانند به سادگی با ابزارهای در دسترس انجام دهند تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.

رنجبریان افزود: این بازی ها با همکاری کارشناسان حوزه کودک با محوریت ایجاد تحرک و افزایش تمرکز در پنج قسمت سه دقیقه ای تولید شده است.

رییس فرهنگسرای گلستان بیان کرد: در مسابقه بازی های خانگی و بومی شهرهای ایران، خانواده ها می توانند از بازی های خلاقانه، بومی و محلی شهرهای مختلف ایران که در خانه انجام می دهند، فیلم های سه تا پنج دقیقه ای با رعایت شئون اسلامی، معرفی نام و شیوه بازی و با درج مشخصات فردی خود تهیه کرده و تا پایان فروردین ماه از طریق واتس آپ به شماره 09025800388 یا به پست الکترونیکی فرهنگسرا به نشانی golestan.

farhangsara8@gmail.

com ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه های عکس و قصه نویسی در روزهای کرونایی

برگزاری مسابقه های عکس و قصه نویسی در روزهای کرونایی