مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:552020-04-01اقتصادي

تحویل 7000 واحداحداثی به سیل زدگان/ پیشتازی لرستان در بازسازی مناطق سیل زده


مدیرکل بنیاد مسکن لرستان به مناسبت سالگرد وقوع سیل فروردین ماه سال 98 از تحویل 7 هزار واحد احداثی به سیل زدگان استان خبر داد و افزود: لرستان در بازسازی مناطق سیل زده کشور پیشتاز است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان به مناسبت سالگرد وقوع سیل فروردین ماه سال 98 از تحویل 7 هزار واحد احداثی به سیل زدگان استان خبر داد و افزود: لرستان در بازسازی مناطق سیل زده کشور پیشتاز است.

مسعود رضایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل ویرانگر سال گذشته افزود: در پی وقوع این سیل 49 هزار واحد مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفت که 32 هزار و پانصد واحد خسارت دیده تشخیص و اعلام شد.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان تعداد واحدهای تعمیری را 20 هزار واحد عنوان و تصریح کرد: عملیات تعمیر تمامی واحدها به پایان رسیده وبرهمین اساس پرونده تعمیرات واحدهای سیل زده بسته شده است.

رضایی با اشاره به 12 هزار و پانصد واحد احداثی سیل زده در استان عنوان کرد: تمامی 12 هزار و پانصد واحد احداثی عملیات اجرایی و پی کنی آنها شروع شده و 12 هزار واحد در مرحله آرماتوربندی، 11 هزار و 100 واحد در مرحله اجرای اسکلت، 9 هزار و 100 واحد در مرحله دیوارچینی و سقف هستند و تاکنون عملیات اجرای 7 هزار واحدمسکونی احداثی به اتمام رسیده و به مردم تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 7000 واحداحداثی به سیل زدگان/ پیشتازی لرستان در بازسازی مناطق سیل زده

تحویل 7000 واحداحداثی به سیل زدگان/ پیشتازی لرستان در بازسازی مناطق سیل زده