مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:052020-04-01اقتصادي

20 درصد کارمندان تا 22 فروردین سر کار می روند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، غلام رضا شریعتی عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان، اظهار کرد: مردم این سه شهرستان همراهی خوبی در عمل به توصیه های بهداشتی داشتند، لغو مسافرتها و دید و بازدید عید در این سه  شهرستان خوب جواب داد.

استاندار خوزستان گفت: میزان مرگ ومیر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی آبادان پایین تر از متوسط کشوری است و اگر متوسط استان 15.

2 باشد این رقم در آبادان 7.

2 است و این نشان می دهد مراقبت های پزشکی و پرستاری در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان بسیار خوب صورت گرفته است.

شریعتی افزود: متوسط مرگ ومیر استان نیز کمتر از متوسط کشوری است که نشان دهنده این است در کل استان مراقبت های پزشکی و بهداشتی خوبی انجام شده است.

وی با تقدیر از تلاش های کادر پزشکی استان، عنوان کرد: مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی که طرف شخص رییس جمهور ابلاغ و تا 22 فروردین تمدید شده است را رعایت کنند.

شریعتی در تعریف فاصله گذاری اجتماعی گفت: یعنی هر فردی که احتمال می دهد فردی که با وی مواجه می شود امکان انتقال بیماری دارد باید به نحوی فاصله بین خود و فرد مقابل را  بین یک تا یک و نیم متر رعایت کند که در زمان گفتگو امکان انتقال بیماری وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد کارمندان تا 22 فروردین سر کار می روند

20 درصد کارمندان تا 22 فروردین سر کار می روند