مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-01اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


؛ماجرای ذرت های آلوده به کجا رسید؟، تمدید تعطیلی اصناف تا 22 فروردین، مروری بر 10 خبر مهم فرهنگی -هنری اصفهان در سال 98 و پیش بینی وضعیت جوی استان اصفهان تا پایان هفته از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

- پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه 13 فروردین ماه) را اینجا مشاهده می کنید: ماجرای ذرت های آلوده به کجا رسید؟/ آزمایشگاه های اصفهان مقصد جدید معمای حل نشده با وجود اینکه طبق آخرین اظهار نظرها بنا شده بود ذرت های آلوده امحا شود، اما ظاهراً قرار است معمای چند ساله ذرت های آلوده سرنوشت دیگری پیدا کند.

تمدید تعطیلی اصناف تا 22 فروردین/ پیگیر مهلت بیشتر برای چک ها هستیم رییس اتاق اصناف اصفهان گفت: با توجه به تصمیم ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا و طرح فاصله اجتماعی که دولت اعلام کرده تا 22 فروردین ادامه دارد اصناف غیرضروری هم تا این تاریخ تعطیل خواهند بود.

مروری بر 10 خبر مهم فرهنگی -هنری اصفهان در سال 98 فرهنگ مانند روحی است که در کالبد همه فعالیت ها جریان دارد؛ اصفهان نیز با فرهنگ و هنر اصیل خود همواره از مهم ترین ارکان تاثیر گذار بر توسعه فرهنگ کشور بوده است، هر ساله رخدادهای فرهنگی و هنری مهمی در این شهر شکل می گیرد، در این گزارشبه مرور رخدادهای فرهنگی و هنری مهم اصفهان در سالی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته