مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-02بين الملل

مرکل: کرونا تعطیلات نمی شناسد


دولت آلمان محدودیت های اجتماعی ناشی از بحران کرونا در این کشور از جمله انجام مسافرت و دید و بازدید با خویشاوندان را تا پایان تعطیلات عید پاک (19 آوریل) تمدید کرد.

- دولت آلمان محدودیت های اجتماعی ناشی از بحران کرونا در این کشور از جمله انجام مسافرت و دید و بازدید با خویشاوندان را تا پایان تعطیلات عید پاک (19 آوریل) تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دویچه وله، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، و نخست وزیران ایالتی این کشور در جلسه مشترکی توافق کردند که مقررات وضع شده و محدودیت های زندگی اجتماعی ناشی از گسترش ویروس کرونا تا پایان تعطیلات عید پاک (19 آوریل) ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آلمان، بر اساس این توافق شهروندان این کشور اجازه مسافرت در روزهای عید پاک را ندارند و دید و بازدیدهای معمول با خویشاوندان و دوستان نیز تا پایان تعطیلات، مجاز نیست.

آنگلا مرکل پیش از این به نخست وزیر بایرن و سایر مقامات ایالتی این کشور هشدار داده بود که هیچ بحثی پیرامون تغییر مقررات جاری تا قبل از تاریخ یاد شده را نمی پذیرد.

صدراعظم آلمان پس از کنفرانس تلفنی با نخست وزیران ایالت ها گفت که مردم آلمان باید به طور کلی از سفرها و بازدیدهای خصوصی، از جمله دیدار اقوام، خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکل: کرونا تعطیلات نمی شناسد

مرکل: کرونا تعطیلات نمی شناسد