مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-02اقتصادي

15 واحد صنفی متخلف در شهرستان ری پلمب شد


موسی احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی بازرسی های روزانه بازرسان اداره صمت تعزیرات واصناف ازواحدهای صنفی شهرستان ری در روز طبیعت، 136 واحد صنفی مورد بازدید قرارگرفت که یک واحد متخلف نیز اخطار دریافت و هفت میلیون و800 هزار ریال جریمه شدند.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان ری مقرر شد تمام واحدهای صنفی به جز صنوف خاص تا 15 فروردین ماه جاری از ادامه فعالیت خودداری کنند.

احمدی عنوان کرد: با همکاری خوب اداره صمت تعزیرات و اصناف، اماکن نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بیش از 90درصد صنوف همکاری لازم را داشتند و نسبت به بستن واحد صنفی خود اقدام کردند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری افزود: اصناف با توجه ضررهای بسیار زیاد مالی، اما همکاری لازم را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را در شهرستان ری دارند.

احمدی بیان کرد: بقیه صنوف اجازه فعالیت ندارند و تا کنترل اوضاع ویروس کرونا برابر قانون با از هرگونه فعالیت صنفی خودداری کنند.

این مسئول اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در جهت نظارت بازار وبرخورد با متخلفان روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 واحد صنفی متخلف در شهرستان ری پلمب شد

15 واحد صنفی متخلف در شهرستان ری پلمب شد