مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-02سياسي

مردم با مشارکت در قطع زنجیره کرونا از تضییع حقوق همنوعان بپرهیزند


کرمانشاه_ رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: مردم با مشارکت و همراهی در قطع زنجیره کرونا از تضییع حقوق همنوعان خود بپرهیزند.

- رسول بهرامی پور در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از راه های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را همبستگی ملی و مشارکت اجتماعی عامه مردم دانست و اظهار داشت: با این روش می توانیم در ریشه کنی این ویروس منحوس موفق عمل کنیم.

رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه افزود: بر اساس مبانی اخلاقی، انسانی و حقوقی رعایت حقوق شهروندی از جانب همه افراد جامعه نسبت به یکدیگر امری ضروری است و این ضرورت در این شرایط بحرانی به منظور حفظ سلامت جامعه دو چندان است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید لغو ارتباطات اجتماعی و کاهش تردد را در زندگی خود عملیاتی کنیم.

بهرامی پور گفت: مردم با مشارکت و همراهی در این خصوص از تضییع حقوق همنوعان خود بپرهیزند هر چند عده ای با این استدلال که زندگی ما تابع حضور در اجتماع و فعالیت های اجتماعی است، اما نباید از حقوق دیگران هم غافل شد.

این مسئول ادامه داد: حقوق یعنی زندگی و بر اساس قواعد حقوقی هیچکس نمی تواند اِعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر قرار دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با مشارکت در قطع زنجیره کرونا از تضییع حقوق همنوعان بپرهیزند

مردم با مشارکت در قطع زنجیره کرونا از تضییع حقوق همنوعان بپرهیزند