مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-02پزشكي

خودمراقبتی، بهترین روش برای پیشگیری از کرونا در بیماران سرطانی


کارشناس مسئول واحد بیماری ها و بیماران سرطانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بهترین روش برای پیشگیری از کرونا در بیماران سرطانی خودمراقبتی و ماندن در خانه است.

- ایسنا/خراسان شمالی کارشناس مسئول واحد بیماری ها و بیماران سرطانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بهترین روش برای پیشگیری از کرونا در بیماران سرطانی خودمراقبتی و ماندن در خانه است.

دکتر فلوریا انفرادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بیمارانی که در حال حاضر مراحل درمان بیماری سرطان یا تومورهای بدخیم را می گذرانند و در حال شیمی درمانی یا پرتو درمانی هستند، به علت استفاده از برخی داروها با نقص سیستم ایمنی مواجه شده و می توانند مستعد ابتلا به کرونا و انواع بیماری های ویروسی باشند .

وی افزود: اگر متخصص مربوطه و معالج بیمار تشخیص دهد که شیمی درمانی در شرایط حاضر بدون وقفه ادامه پیدا کند و امکان تعویق انداختن آن به دلیل احتمال رشد بیماری و افزایش خطرات ناشی از آن وجود ندارد، این بیماران باید بسیار بیشتر از افراد عادی در زمینه رعایت بهداشت فردی بکوشند و در هنگام خروج از منزل از ماسک و دستکش استفاده کرده و از حضور در اماکن عمومی بپرهیزند.

انفرادی همچنین به شست و شوی مکرر دست ها در این بیماران اشاره و تاکیدکرد: بیماران به جز مراجعه برای اجرای مراحل درمان سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودمراقبتی، بهترین روش برای پیشگیری از کرونا در بیماران سرطانی

خودمراقبتی، بهترین روش برای پیشگیری از کرونا در بیماران سرطانی