مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-02سياسي

مردم با مشارکت در قطع زنجیره کرونا از تضییع حقوق همنوعان بپرهیزند


رسول بهرامی پور در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از راه های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را همبستگی ملی و مشارکت اجتماعی عامه مردم دانست و اظهار داشت: با این روش می توانیم در ریشه کنی این ویروس منحوس موفق عمل کنیم.

رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه افزود: بر اساس مبانی اخلاقی، انسانی و حقوقی رعایت حقوق شهروندی از جانب همه افراد جامعه نسبت به یکدیگر امری ضروری است و این ضرورت در این شرایط بحرانی به منظور حفظ سلامت جامعه دو چندان است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید لغو ارتباطات اجتماعی و کاهش تردد را در زندگی خود عملیاتی کنیم.

بهرامی پور گفت: مردم با مشارکت و همراهی در این خصوص از تضییع حقوق همنوعان خود بپرهیزند هر چند عده ای با این استدلال که زندگی ما تابع حضور در اجتماع و فعالیت های اجتماعی است، اما نباید از حقوق دیگران هم غافل شد.

این مسئول ادامه داد: حقوق یعنی زندگی و بر اساس قواعد حقوقی هیچکس نمی تواند اِعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر قرار دهد .

رییس سازمان بسیج حقوق دانان کرمانشاه افزود: هرچند فعال بودن کسب و کارهای غیرضروری حق صاحبان حرفه است اما چون این کار به سلامتی جامعه و افراد آسیب می رساند لذا استفاده از این حق جایز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با مشارکت در قطع زنجیره کرونا از تضییع حقوق همنوعان بپرهیزند

مردم با مشارکت در قطع زنجیره کرونا از تضییع حقوق همنوعان بپرهیزند