مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:252020-04-02اقتصادي

115محکوم جرائم غیرعمد درمرکزی آزاد شدند 177زندانی در انتظار آزادی


محمد حسن حسین بیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تکمیل این خبر اظهار داشت: رقم بدهی این زندانیان بالغ بر 23 میلیارد تومان بود که نزدیک به 10 میلیارد تومان آن (44 درصد) با دعوت از شکایت کنندگان بخشیده شد.

وی افزود: نزدیک به 7 میلیارد و 400 میلیون تومان بابت اعسار زندانیان پذیرفته شده و نیز مبالغی توسط مددجویان برای پرداخت مطالبات شاکیانشان تأمین شده است و توانستیم برای حل پرونده های آن ها ورود پیدا کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی افزود: بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی و مبالغی نیز از سوی صندوق تأمین خسارت بدنه بیمه برای کمک به آزادی محکومین جرایم غیر عمد استان مرکزی پرداخت شده است.

بیگی عنوان کرد: در مجموع بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض بابت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان پرداخت شده است.

وی گفت: با توجه به رقم کلی بدهی 155 محکوم جرایم غیر عمد استان و پرداخت آن در قالب عفو و گذشت، پذیرش اعسار، تسهیلات بانکی و مبالغ بلاعوض می توان گفت به طور میانگین بابت آزادی هر زندانی مبلغ 31 میلیون تومان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

115محکوم جرائم غیرعمد درمرکزی آزاد شدند 177زندانی در انتظار آزادی

115محکوم جرائم غیرعمد درمرکزی آزاد شدند 177زندانی در انتظار آزادی