مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-02اقتصادي

5 هزار اقلام بهداشتی بنیاد برکت در اختیار مراکز درمانی مازندران قرار گرفت


5 هزار اقلام بهداشتی تولید شده بنیاد برکت به همراه هزار عدد گان تولیدی کمیته امداد و قرارگاه جهادی در اختیار مراکز درمانی مازندران قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،در حالی که بسیاری از کشورهای پیشرفته این روزها با چالش تامین نیازمندی های اولیه ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده در کشور خودشان مواجه هستند، در کشور ما میزان نارسایی ها تا حدودی زیادی با ورود به موقع سازمان های انقلابی به حداقل و حتی در برخی از استان ها به مرحله قابل قبولی رسیده است.

ارگان های جهادی و سازمان های خیریه نقش اثرگذاری در تامین نیازمندی های لوازم بهداشتی درمانی داشته و این روزها تامین ماسک و لوازم بهداشتی به صورت روتین در اختیار مراکز بهداشتی درمانی قرار می گیرد و این موضوع را مرهون زحمات نیروهای  انقلابی هستیم.

توزیع 6 هزار عدد لوازم بهداشتی که 5 هزار عدد آن توسط بنیاد برکت تولید شده به همراه هزار عدد گان تولید شده نیروهایی جهادی و کمیته امداد امام خمینی از اقدامات اثرگذار انجام شده در استان مازندران است که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون عمرانی انجام شده است.

  مهدی رازجویان در مراسم رونمایی از پویش احسان سلامت و  توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده جهت مقابله با ویروس کرونا که توسط ستاد اجرایی فرمان امام، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار اقلام بهداشتی بنیاد برکت در اختیار مراکز درمانی مازندران قرار گرفت

5 هزار اقلام بهداشتی بنیاد برکت در اختیار مراکز درمانی مازندران قرار گرفت