دست خالی تلویزیون در روز طبیعت/ وقتی برندها به «تکرار» رسیدند!تلویزیون در روز طبیعت که مردم به ماندن در خانه ها دعوت شده بودند، برنامه های جذاب و مفرحی نداشت و حتی در قیاس با دیگر ایام نوروز نیز یکی از فقیرترین روزها را پشت سر گذاشت. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هنوز روزهای قرنطینه به پایان نرسیده اما گویی کفگیر تلویزیون دارد به ته دیگ می خورد! برنامه ها به صورت بازپخش روی آنتن می روند و برنامه های جدیدی هم جایگزین نشده است. روز گذشته 13 فروردین بود. روزی که با عنوان روز طبیعت شناخته می شود و به سنت هرساله بسیاری این روز را به عنوان سیزده به در در بیرون از خانه سر می کنند. در نوروز امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا اما به نظر می رسید روز سیزدهم مهمترین روزی بود که تلویزیون می بایست با در نظر گرفتن برنامه های شاد و مفرح و جذاب مخاطب را همچنان برای ماندن در خانه ها اقناع می کرد. با این حال تنها دلیلی که مخاطب را به ماندن در منزل در بحران کرونایی این روزها ترغیب کرد نه برنامه های سیما که توجه مسئولانه به توصیه ها برای سلامت جسمانی و دوری از ویروس شیوع یافته بود. کنداکتور سیما در روز گذشته برخلاف دیگر ایام نوروز امسال در بخش فیلم های سینمایی هیچ فیلم جذاب داخلی و خارجی نداشت و آن طور که انتظار می رفت حتی فیلم های روز سینمای ایران هم نتوانستند مانند چند روز پیش تر، سهمی از آنتن این روز داشته باشن برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |