مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-02اجتماعي

زمین خوار مریوانی به لانه لک لک های مهاجر هم رحم نکرد


شاهرخ محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر تخریب اراضی ملی و قطع درختان جنگلی در روستای قلقله بلافاصله نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازدید اولیه نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی از منطقه تخریب، تصرف و قطع درختان جنگلی را مشاهده کرده و سپس اقدام به مختصات برداری، مستندسازی و انجام مطالعات میدانی کردند.

رییس اداره منابع طبیعی مریوان یادآور شد: پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد تخلف انجام شده توسط یکی از اشخاص ساکن روستای قلقله با هویت معلوم صورت گرفته که تخریب، تصرف و قطع درختان جنگلی را به مساحت چهار هزار متر مربع انجام داده است.

وی اضافه کرد: منطقه تخریب شده و درختان جنگلی قطع شده مکان لانه لک لکهای این منطقه بود که هر ساله در بالای این درختان اقدام به لانه سازی می کردند و با این اقدام شخص متخلف لانه این پرندگان از بین رفت.

محمودی گفت: پرونده شخص متخلف بعد از تکمیل مراحل اداری به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد و مجازات تعیین شده برای این متخلف بر اساس نرم جدید مجازات محاسبه خواهد شد.

وی افزود: از همشهریان، دلسوزان طبیعت مریوان و همیاران همیشه همراه خواهشمندیم گزارشات تخریب، تصرف، قطع درختان جنگلی و ذغال گیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خوار مریوانی به لانه لک لک های مهاجر هم رحم نکرد

زمین خوار مریوانی به لانه لک لک های مهاجر هم رحم نکرد