مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-02اقتصادي

مناطق زیبای بناب محل دفن زباله شهرهای اطراف!


با وجود اینکه مکان فعلی دفن زباله های شهر بناب نامناسب بوده و در نزدیکی اطراف کوه های منطقه گردشگری قره قشون قرار دارد، از این رو اضافه شدن زباله های شهرهای دیگر به این مکان غیرمنطقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب هم اکنون حدود 130 تن زباله در شهرستان بناب تولید می شود که 75 درصد زباله ها بصورت تر و 25 درصد باقی آن بصورت خشک است.

سرانه تولید زباله در شهرستان بناب 950 گرم بوده و روش جمع آوری زباله در بناب مکانیزه بوده و 6 دستگاه خودرو و 800 باکس زباله به این امر اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش، در شرایط فعلی محل دفن زباله ها در بناب 15 هکتار وسعت دارد و در 7 کیلومتری شهر بناب واقع شده و با وجود اینکه محل دفن زباله در بناب مناسب نیست ولی زیرساخت های لازم برای دفن بهداشتی زباله های تولیدی تا حدودی مهیا است.

سال گذشته به دنبال تشکیل جلساتی با حضور مسئولان استانداری قرار بود کارخانه بازیافت زباله جنوب آذربایجان شرقی در شهرستان بناب راه اندازی شود که با آغاز به کار آن حدود 250 تن زباله تولیدی روزانه شهرستان های بناب، ملکان، عجب شیر، بخش لیلان و شهر خوشه مهر در این کارخانه بازیافت شوند که تاکنون با وجود گذشت بیش از یک سال از تصمیم گیری عملیاتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق زیبای بناب محل دفن زباله شهرهای اطراف!

مناطق زیبای بناب محل دفن زباله شهرهای اطراف!