مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-02فناوري

آیفون 9 در راه است


شایعات و گزارش های منتشر شده نشان می دهد که گوشی جدید آیفون 9 یا آیفون SE2 قرار است در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی شود.

- شایعات و گزارش های منتشر شده نشان می دهد که گوشی جدید آیفون 9 یا آیفون SE2 قرار است در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش های قبلی حاکی از آن بود که رونمایی اپل از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان آیفون 9 یا آیفونSE2 تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه های سازنده گوشیهای آیفون که قرار بود در ابتدا در تاریخ 31 مارس سال جاری میلادی رونمایی شود، به تاخیر و تعویق خواهد افتاد.

از مهمترین و بارزترین مشخصات آیفون SE در کنار قابلیتهای سخت افزاری قابل قبول، قیمت مقرون به صرفه آن بود که حالا به نظر می رسد نسخه جدیدی از آن در راه است و بعد از رونمایی اپل به زودی عرضه شده و در اختیار علاقه مندان و مشتریان قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، انتظار می رود که آیفون 9 با نمایشگر 4.

7 اینچی در اواخر ماه جاری میلادی آوریل 2020 توسط شرکت اپل به صورت رسمی رونمایی و چند روز بعد از آن نیز عرضه شده و وارد بازارهای جهانی شود.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که آیفون 9 از لحاظ طراحی و شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی با آیفون 8 دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیفون 9 در راه است

آیفون 9 در راه است