مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-02بين الملل

روزنامه نگاران حق ندارند با کرونا شوخی کنند!


شوخی بردار نیست؛ شمار مبتلایان به کرونا در کشور از مرز 50 هزار نفر گذشته و مجموع جانباختگان هم به 3160 نفر رسیده است! - شوخی بردار نیست؛ شمار مبتلایان به کرونا در کشور از مرز 50 هزار نفر گذشته و مجموع جانباختگان هم به 3160 نفر رسیده است! کرونا، پدیده ای است نوظهور که کل جهان را به چالش کشیده و جان بسیاری را هم گرفته است؛ ویروس ناخوانده ای که اصلا شوخی سرش نمی شود و با سرعت بسیار بالایی در حال جهان گردی است؛ اما همچنان برخی از مردم نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند.

از سوی دیگر این ویروس هراس آفرین بر تمامی شئون زندگی مردم تاثیر گذاشته است؛ به حدی که بسیاری، زندگی خود را به شدت درگیر و تحت تاثیر تبعات این بیماری جدید می بینند.

تلخی این موضوع زمانی بیشتر می شود که پای روزنامه نگاران هم به سهل انگاری ها باز شود.

اما در کمال ناباوری روز گذشته برخی از روزنامه نگاران پیشکسوت در یکی از استانها به دلیل شوخی هراس آفرین با کرونا و انتشار خبر اشتباهی که از آن به عنوان دروغ 13 یاد کردند(!)، چند ساعتی را در بازداشت سپری کردند.

اگرچه برخورد قهری با اهالی رسانه هیچ گاه مورد تایید نبوده است، اما این اقدام عجیب روزنامه نگاران محلی که اتفاقا از ظاهرشان برمی آید از نوع باتجربه اش هم باشند، در شرایطی که این روزها جامعه چیزی جز اطلاع رسانی صحیح و روشنگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگاران حق ندارند با کرونا شوخی کنند!

روزنامه نگاران حق ندارند با کرونا شوخی کنند!