مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 12:552020-04-02سياسي

نقاهتگاه سپاه اردبیل برای درمان بیماران کرونایی برپا شد


نگاهتگاه سپاه اردبیل با بهترین سرویس دهی و کادر مجرب در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در مراسم رزمایش سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با بیان اینکه نقاهتگاه سپاه اردبیل با بهترین سرویس دهی و کادر مجرب در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است، عنوان کرد: نقاهتگاه سپاه مرحله پایانی بهبود بیماران کرونایی است تا بیماران با ارائه روحیه بسیجی و دادن هشدارهای لازم به آغوش خانواده های خود باز گردند.

وی افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل نیروهای سپاهی و بسیجی به همراه سایر ارگان ها در کنار مردم بوده و کارهای مهمی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام داده اند.

بهنام جو با بیان اینکه سپاه در گند زدایی و ضدعفونی معابر با تمام قوا وارد شده، ادامه داد: این ارگان بارها ثابت کرده که در کنار مردم است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در این مشکلات ما به تنهایی قادر به مقابله با ویروس کرونا نبودیم و نیاز به همکاری و وحدت و همدلی داشتیم که خوشبختانه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و همه ارگان ها پای کار آمدند.

وی از اهتمام و همکاری همه مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد و گفت: کادر درمانی و سایر ارگان ها هر چقدر تلاش کنند در صورت عدم همکاری مردم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه سپاه اردبیل برای درمان بیماران کرونایی برپا شد

نقاهتگاه سپاه اردبیل برای درمان بیماران کرونایی برپا شد