مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:402020-04-02سياسي

واکنش صفارهرندی به هجمه رسانه های معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش نسبت به هجمه مقامات آمریکایی و رسانه های معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد که در این چهل سال به تجربه دریافتیم که هروقت قوی تر و مؤثرتر عمل کردیم، - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش نسبت به هجمه مقامات آمریکایی و رسانه های معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد که در این چهل سال به تجربه دریافتیم که هروقت قوی تر و مؤثرتر عمل کردیم، طعنه و دشنام بیشتری ازطرف حاکمان کاخ سفید نثارمان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به هذیان گویی اخیر سخنگوی وزارت خارجه و نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور ایران و اتهام زنی به ستاد اجرایی فرمان امام گفت: مه فشاند نور و سگ عوعو کند .

این تصویر کلی جدال چهل ساله ما و امریکاست.

به تجربه دراین مدت دریافته ایم که هروقت قوی تر و مؤثرتر عمل کرده ایم،طعنه و دشنام های بیشتری ازجانب حاکمان کاخ سفید نثارمان شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هجمه اخیربه یکی ازهوشمندترین نهادهای خدمتگزار مردم یعنی ستاد اجرایی فرمان امام از سوی کینه توزترین دشمنان ملت مصداق امروزی همان جدال قدیمی است.

صفارهرندی تأکید کرد: ترس امریکایی ها و نوچه های حقیرشان از اینست که عملکرد جهادی امثال ستاداجرایی فرمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش صفارهرندی به هجمه رسانه های معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام

واکنش صفارهرندی به هجمه رسانه های معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام