مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-02سياسي

استاندار یزد فضای همدلی برای توسعه استان را خواستار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی افزود: جا دارد به صورت ویژه از پایگاه های خبری، فعالان رسانه ای، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی که در بخش های مختلف خبری و سایر برنامه ها به این موضوع پرداخته اند تشکر کنم.

وی با اشاره به نقش فعالان فضای مجازی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ادامه داد: تبیین ضرورت در خانه ماندن و جلب همکاری مردم در این زمینه و آگاهی بخشی به جامعه نسبت به تبعات این بیماری از جمله اقدام های ارزشمند فعالان فضای مجازی است.

همچنین استاندار یزد گفت: مردم باید این نکته را مدنظر قرار دهند که کاهش آمار مبتلایان به کرونا به معنی محو کامل بیماری نیست ولی با ادامه همدلی دولت و مردم و رعایت مسائل بهداشتی می توانیم شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

طالبی با بیان اینکه آمارها نشان دهنده رعایت بسیار خوب مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به خصوص در روز طبیعت( 13 فروردین) است افزود: بر خود لازم می دانم از احساس مسوولیت آگاهانه مردم تشکر کنم.

بر اساس اخبار منتشره در رسانه های یزد به نقل از سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون سه هزار و هفت نفر با علائم تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کردند که یک هزار و 116 نفر به کرونا مبتلا شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد فضای همدلی برای توسعه استان را خواستار شد

استاندار یزد فضای همدلی برای توسعه استان را خواستار شد