مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 16:252020-04-02سياسي

ارائه خدمات استریل و بهداشتی به گروه های جهادی و خیرین استان تهران


گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی حفیظی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران گفت: در طول چهل سالی که از حیات شجره طیبه بسیج در کشور میگذرد، - سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نسبت به راه اندازی مرکز استریلیزاسیون و آنتی باکتریال برای ارائه خدمات به گروه های جهادی اقدام کرد.

گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی حفیظی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران گفت: در طول چهل سالی که از حیات شجره طیبه بسیج در کشور میگذرد، این نهاد انقلابی و ارزشی که برآمده از معارف والای انسانی و اسلامی و متکی به مشارکت و حضور مردم است، همواره در چالش ها و بحران های مهم کشور پیشتاز و جلودار دفاع از ملت و کشور بوده و به فراخور زمان و اقتضائات در عرصه های گوناگون درخشیده است.

حفیظی افزود امروز که کشور و جهان در بحران شیوع ویروس کرونا گرفتار است باز هم بسیج به عنوان یک نهاد مردمی بی بدیل با حضور فعال در مبارزه با این بحران، کارآمدی خود را نشان داد و ثابت کرد مشارکت و حضور ملی که متکی بر اعتقادات دینی بناشده عامل پیشرفت و اعتلای کشور خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد از روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در کشور و احتمال کمبود مواد بهداشتی و ضدعفونی، گروه های جهادی، همیاران بهداشت و سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات استریل و بهداشتی به گروه های جهادی و خیرین استان تهران

ارائه خدمات استریل و بهداشتی به گروه های جهادی و خیرین استان تهران