مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 18:402020-04-02سياسي

آخوندهایی که به خاطر «کرونا» از قم فرار کردند+فیلم


همین چند وقت پیش فیلمی از طلبه ها در شبکه های آن سوی آب منتشر شد و برخی هم با دین این فیلم در فضای مجازی نوشتند با شیوع کرونا آخوندها در حال فرار از قم هستند آن هم با کامیون! شاید در آن زمان این سوال در ذهن کسی ایجاد نشد که واقعیت ماجرا چیست و چرا طلبه هایی .

- *کامیون گزینه خوبی برای فرار نیست حاجی آقا با شوخ طبعی ادامه می دهد، مردم باید بدانند که اگر طلبه ها بخواهند فرار کنند وسایل نقلیه بسیاری وجود دارد و کمپرسی گزینه خوبی نیست! دلیلی ندارد که ما با کمپرسی فرار کنیم، وقتی این کلیپ را دیدم خندیدم.

ما از انتشار این دروغ ها خسته و دلزده نمی شویم، دیگر به این دروغ پردازی دشمنان احمق عادت کرده ایم و کارمان را انجام می دهیم.

*هیچ وقت نوکری مردم را رها نمی کنیم حاج آقا تیموری به حضور طلبه ها در بحران ها اشاره می کند، به اینکه بسیاری از همین آخوندها به گمنامند و درحال خدمت رسانی به مردم هستند و ادامه می دهد، در روزهای اول که این ویروس کرونا میان مردم پخش شد طلبه ها کنار مردم بودند و در حال حاضر نیز مشغول فعالیت هستند ، ما هیچ وقت نوکری برای مردم را رها نمی کنیم و معاندین بدانند که نوکری برای مردم ، افتخار ماست و تا آخر پای مردم و رهبری خواهیم ماند و از خدا می خواهیم که مرگمان که همان شهادت در راه خدا است را در این مسیر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوندهایی که به خاطر «کرونا» از قم فرار کردند+فیلم

آخوندهایی که به خاطر «کرونا» از قم فرار کردند+فیلم