مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 18:552020-04-02اقتصادي

بازگشت سومین گروه زائران بحرینی از مشهد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز و شرایط اضطراری در این استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته که بحث شیوع کرونا در مشهد جدی شد و موضوع تورهایی که از طریق بحرین به ایران آمده بودند در دستور کار قرار گرفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: مقرر شد برای بازگشت حدود یک هزار و 200 زائر بحرینی به کشورشان اقدام شود که البته زائران در هتل ها و واحدهای اقامتی مختلف به صورت پراکنده اسکان داشتند.

وی بیان کرد: هماهنگی لازم برای اسکان این افراد به صورت متمرکز با نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان رضوی و استانداری این استان انجام شد و در گام اول از 14 واحد اقامتی به 9 واحد اقامتی به صورت متمرکز مستقر شدند.

بیدخوری افزود: همچنین با هماهنگی انجام شده، نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پایش، معاینات پزشکی و غربالگری روزانه را برای این زائران انجام می دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی هتل های مشهد با اداره نظارت بر اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سومین گروه زائران بحرینی از مشهد

بازگشت سومین گروه زائران بحرینی از مشهد