مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-02اقتصادي

حمل بارگندم از کشتی و انتقال مستقیم به واگن قطار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، اله مراد عفیفی پور به برنامه های تدوین شده در راستای تحقق سیاست های کلی برنامه ششم توسعه و اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور اشاره کرد و اظهارداشت: توسعه حمل و نقل چندوجهی (افزایش سهم ریل در بنادر کشور) به عنوان یک راهبرد درسال جهش تولید، در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر این موضوع که سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال توسعه هرچه بیشتر فعالیت های ریلی در بندر شهیدرجایی و بنادر دیگر است تصریح کرد: براساس هدف گذاری انجام گرفته تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم سهم قابل توجهی از بار را از طریق ریل به بندر وارد و یا از بندر خارج کنیم.

وی اضافه کرد: پیش ران تحقق این هدف مشارکت همه دستگاه ها، صاحبان کالا و انجام اقدامات مطالعاتی است که ماحصل آن توسعه هرچه بیشتر حمل ونقل چند وجهی و ارزش آفرینی برای ذینفعان خواهد بود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به زیرساخته ریلی ایجاد شده در بزرگترین بندر تجاری کشور نیز اشاره ای داشت و گفت: تعمیرات اساسی خطوط ریلی، اصلاحات ترافیکی معابر مشترک جاده با ریل و همچنین ایجاد سیستم زهکشی درخطوط ریلی با هدف جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی ریل در خطوط جدید را از مهمترین اقدامات در این حوزه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل بارگندم از کشتی و انتقال مستقیم به واگن قطار

حمل بارگندم از کشتی و انتقال مستقیم به واگن قطار