مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-03سياسي

دریای خدمت رسانی جهادگران محو کننده موج کروناست


جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: این دریای بیکران شوق خدمت رسانی در حال محو موج بیماری منحوس کرونا است و امروز ما هم خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به این جهادگران را داریم.

- ایسنا/تهران جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: این دریای بیکران شوق خدمت رسانی در حال محو موج بیماری منحوس کرونا است و امروز ما هم خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به این جهادگران را داریم.

سرهنگ علیرضا حیدرنیا جانشین فرماندهی سپاه استان تهران پیش از ظهر جمعه ضمن سرکشی از ایستگاه سلامت و عرضه مواد ضد عفونی، گشت بسیج سلامت، طرح مطهر، کارگاه تولید مواد ضد عفونی و ماسک از نقاهتگاه 150 تخت خوابی آماده بهره برداری پیشوا بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت و بسیجیان دشت ورامین، گفت: واقعاً امروز انسان در قبال بزرگی و منزلت این بسیجیان و جهادگران احساس حقارت می کند.

این مقام مسئول با اشاره به آماده بهره برداری بودن نقاهتگاه دشت ورامین مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا، بیان کرد: انشاء الله که نیاز به نقاتگاه ها نشود اما به فرمان رهبری مبنی بر اینکه این موضوع را یک رزمایش دفاع بیولوژیکی بدانید، بسیجیان این مرز و بوم در آماده باش کامل به سر می برند و در هر زمان که نیاز باشد آماده جانفشانی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریای خدمت رسانی جهادگران محو کننده موج کروناست

دریای خدمت رسانی جهادگران محو کننده موج کروناست