مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-03اقتصادي

درخواست وام یک میلیارد دلاری ازبکستان از بانک توسعه آسیا


دولت ازبکستان از بانک توسعه آسیا درخواست کرد برای حمایت از بودجه این کشور در شرایط پاندمی ویروس کرونا یک میلیارد دلار وام اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، دولت ازبکستان از بانک توسعه آسیا درخواست کرد برای حمایت از بودجه این کشور در شرایط پاندمی کرونا ویروس معادل یک میلیارد دلار وام تخصیص دهد.

سردار عمرزاق اف وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان در یک نشست ویدئویی با ماساتسوگو آساکاوا رییس بانک توسعه آسیا ساز و اقدامات لازم برای پایین آوردن تاثیر پاندمی بر وضعیت اجتماعی و اقتصادی ازبکستان را بررسی و از وی خواست تا یک میلیارد دلار وام برای مبارزه با کرونا ویروس به این کشور اختصاص دهند.

رییس بانک توسعه آسیا اعلام کرد که تمام تلاش خودرا برای تسریع تشریفات هماهنگی و تخصیص این کمک مالی به این کشور به کار خواهد برد.

   بر اساس این گزارش، بانک توسعه آسیا در حال حاضر تصمیم خود را برای اختصاص معادل 200 هزار دلار کمک بلاعوض برای نیازهای پزشکی ازبکستان مربوط به شیوع کرونا اعلام کرده است.

اخیرا دولت ازبکستان با هدف کاهش تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد این کشور، بنیاد مدیریت بحران با یک میلیارد دلار سرمایه تأسیس کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وام یک میلیارد دلاری ازبکستان از بانک توسعه آسیا

درخواست وام یک میلیارد دلاری ازبکستان از بانک توسعه آسیا