مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:202020-04-03سياسي

راه اندازی مشاوره آنلاین و رایگان ستاد جهادگران سلامت در ابرکوه


واحد مشاوره آنلاین ستاد جهادگران سلامت شهرستان با همت مجمع بانوان شهرداری ابرکوه در زمینه های مختلف با حضور چهار مشاور ویژه ایام کرونایی راه اندازی شد.

- ایسنا/یزد واحد مشاوره آنلاین ستاد جهادگران سلامت شهرستان با همت مجمع بانوان شهرداری ابرکوه در زمینه های مختلف با حضور چهار مشاور ویژه ایام کرونایی راه اندازی شد.

مرضیه بصیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از راه اندازی واحد مشاوره ستاد جهادگران سلامت خبر داد و اظهار کرد: به دنبال درخواست های مکرر برخی بانوان و آقایان به منظور چاره جویی در جهت رفع افسردگی و اختلافاتی که در ایام قرنطینه خانگی در بین خانواده ها به وجود می آید، واحد مشاوره آنلاین راه اندازی شد.

وی ابراز کرد: در همین راستا بانوان فعال عضو مجمع بانوان شهرداری چهار نفر از مشاوران شهرستان را در زمینه های خانوادگی، زناشویی، تحصیلی و کودک و نوجوان برای ارائه خدمات رایگان و آنلاین، به خانواده ها معرفی کردند.

بصیری خاطرنشان کرد: با توجه به این که در دوران قرنطینه زوجین مدت زمان بیشتری را در کنار هم به سر می برند، برخی اختلافات بین آنان بر سر موضوعات مختلف به وجود می آید که غالباً بر رفتار کودکان نیز که مدت ها است در خانه مانده اند، تأثیر خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مشاوره آنلاین و رایگان ستاد جهادگران سلامت در ابرکوه

راه اندازی مشاوره آنلاین و رایگان ستاد جهادگران سلامت در ابرکوه