مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-03دانش

اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد شاهرود شروع به کار کرد


محمدمهدی حسینی، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص دستاورد های علمی این دانشگاه در سال گذشته گفت: - معاون پژوهشی دانشگاه آزاد شاهرود گفت: اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در کشور زیر نظر کمیته امداد در دانشگاه آزاد شاهرود شروع به کار کرد.

محمدمهدی حسینی، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص دستاورد های علمی این دانشگاه در سال گذشته گفت: در سال 98 دو ثبت اختراع داشتیم که یکی از این دو در رشته مهندسی پزشکی انجام گرفت.

ناگفته نماند که این طرح منحصر به فرد و متفاوت زیر نظر فروزنده، یکی از اساتید دانشگاه توسط یکی از دانشجویان اختراع شد و در حال حاضر نمونه نیمه صنعتی آن تولید شده است.

حسینی افزود: در زمینه مقالات در سال 98 می توان گفت که بیش از 40 مقاله isi و 200 مورد مقاله پژوهشی در دانشگاه آزاد شاهرود نوشته و به ثبت رسیده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد شاهرود در خصوص طرح های برون دانشگاهی این واحد آموزشی خاطرنشان کرد: درآمد طرح های برون دانشگاهی تقریبا نزدیک 500 میلیون تومان برآورد شده که یکی از اینها، طراحی نوعی کانکس قابل حمل، مقاوم و سبک بوده که در نوع خودش بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد شاهرود شروع به کار کرد

اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد شاهرود شروع به کار کرد