مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-03اجتماعي

تخلیه پسماند بیمارستانی شهرستان های اطراف در فشافویه


رییس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: مقداری پسماند بیمارستانی از شهرستان های اطراف به صورت غیرمجاز در اراضی ملی بخش فشافویه تخلیه شده بود که توسط شهرداری حسن آباد آهک پاشی و امحا شد.

- زهره عبادتی رییس اداره محیط زیست شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بامداد پنجشنبه مقداری پسماند بیمارستانی شامل ماسک، لباس بیمارستانی و سایر اقلام بهداشتی به صورت غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب در اراضی ملی اطراف حسن آباد فشافویه تخلیه شده بود.

  وی با بیان اینکه منشا این زباله ها مشخص نیست، افزود: شهرداری حسن آباد پس از ارسال گزارش با رعایت کامل نکات بهداشتی اقدام به جمع آوری این پسماندها کرده و با آهک پاشی و ضدعفونی آنها را امحا کرده است.

  رییس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: مقدار دقیق این پسماندها مشخص نیست و به نظر می رسد در حد بار یک وانت باشد و احتمالا مربوط به یکی از درمانگاه ها است.

  عبادتی با بیان اینکه همه شهرستان ها مکان های مشخصی برای دفن زباله های عفونی دارند گفت: بیمارستان ها و درمانگاه ها باید با سازمان پسماند شهرداری ها قرارداد داشته باشند و شهرداری ها ملزم است این زباله ها را با ماشین های مخصوص جمع آوری و به مراکز دفن منتقل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه پسماند بیمارستانی شهرستان های اطراف در فشافویه

تخلیه پسماند بیمارستانی شهرستان های اطراف در فشافویه