مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-03فرهنگي

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه خانه کتاب به مناسبت درگذشت ثریا قزل ایاغ


نیکنام حسینی پور با ارسال پیامی درگذشت ثریا قزل ایاغ داور جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و نویسنده کودک و نوجوان را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب در پیامی درگذشت زنده یاد ثریا قزل ایاغ پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان، داور جایزه کتاب سال، مترجم و استاد دانشگاه را تسلیت گفت که متن این پیام به این شرح است:  درگذشت زنده یاد ثریا قزل ایاغ نویسنده برجسته کودک و نوجوان که با خدمات فرهنگی و ادبی و آثار درخشان خود به ادبیات و کودکان این سرزمین یاری رساند، ضایعه ای جبران ناپذیر است.

 او که عاشق ادبیات کودک بود و عمری را مادرانه برای کودکان سرزمین مان سپری کرد، همزمان با روز جهانی کتاب کودک  دارفانی را وداع گفت و متأسفانه با توجه به شرایط موجود در کشور و لزوم اجتناب از تجمعات به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که دوست دارانش را از برگزاری و حضور در مراسم وداع محروم کرده است، داغ فراقش را سنگین تر می کند.

وی با آثاری چون راهنمای بازی های ایران ، ادبیات کودکان: تولد تا سه سالگی (خواندن و کتاب .

) ، لالایی ها و ترانه های نوازشی از تولد تا سه سالگی ، ادبیات کودکان و نوجوانان و ترویج خواندن ، پرنیان و آب: با لالایی ها تا سرزمین خواب ، خواندن با کودک از تولد تا سه سالگی و ده ها کتاب دیگر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه خانه کتاب به مناسبت درگذشت ثریا قزل ایاغ

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه خانه کتاب به مناسبت درگذشت ثریا قزل ایاغ