مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-03سياسي

123 فقره پرونده تخلف منابع طبیعی در بانه تشکیل شد


عثمان صالحزاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تخلف منابع طبیعی در شهرستان شامل تخریب اراضی ملی، قطع و ریشه کنی درختان جنگلی، ریشه کنی بوته های گون است که پرونده های تشکیل شده از سوی مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

وی اضافه کرد: 90 فقره پرونده مرتبط با رفع تصرف اراضی ملی به مساحت 55 هکتار سال گذشته با احکام قضایی دادگستری شهرستان از افراد متخلف باز پس گرفته شد.

صالحزاده افزود: اجرای عملیات توسعه جنگل برای غنی سازی جنگل با نهال و بذر با گونه های چند منظوره بادام، گلابی وحشی، بنه، سماق در سطح 253 هکتار اجرا شد که 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای این کار هزینه شده است.

وی یادآور شد: در بخش مرتعداری اجرای عملیات بیولوژیک شامل پروژه های کوپه کاری، بذر پاشی، بذرکاری و قرق مراتع در روستاهای نجنه علیا و شهینان در حوزه آبخیز بخش نمشیر به مساحت 712 هکتار با اعتبار 190 میلیون ریال اجرا شد.

صالحزاده یکی دیگر از برنامه های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری را نصب آبشخورهای فلزی دام در چشمه های طبیعی روستاها اعلام کرد و گفت: 11 دستگاه آبشخور فلزی دام چشمه های طبیعی در روستاهای نجنه و منیجلان با اعتبار 60 میلیون ریال نصب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

123 فقره پرونده تخلف منابع طبیعی در بانه تشکیل شد

123 فقره پرونده تخلف منابع طبیعی در بانه تشکیل شد