مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-03اقتصادي

بازار بروجرد همچنان تعطیل است


حمید آزادبخت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعطیلی بازار بروجرد طی بیانیه ای با همکاری اداره صمت و اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی ابلاغ شده است.

وی افزود: استقبال گسترده و مشارکت همگانی بازاریان و اصناف از فراخوان دومین تعطیلی برای مبارزه با ویروس کرونا تحسین برانگیز و نشانه دیگری از همبستگی اصناف و بازاریان با مردم شریف و فرهنگ دوست بروجرد است.

آزادبخت بیان کرد: قطعا در شرایط سخت اقتصادی خود و جامعه و استقبال داوطلبانه از تعطیلی صنوف در سایه اتحاد و مشارکت بازاریان شاهد شکست ویروس کرونا در بروجرد خواهیم بود.

رییس اداره صنعت بروجرد اضافه کرد: اصناف و بازاریان در سالیان گذشته تاکنون گام های بلندی در جهت پیشبرد نظام جمهوری اسلامی و جامعه برداشته است و همیشه جلودار خدمت و در کنار مردم بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: تعطیلی بازار و اقدام مثبت و بازاریان ارزشمند و نقش بسزایی در سلامت خود و خانواده و مردم استان و کشور خواهد داشت.

وی گفت: ضمن تقدیر و تشکر ویژه از بازاریان بخاطر تعطیلی صنوف در این مقطع حساس زمانی و در راستای پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا امیدواریم با همکاری و همبستگی شما بازاریان تا اطلاع ثانوی تعطیلی صنوف ادامه یابد و مردم نیز در خانه های خود بمانند تا شاهد شکست کلی ویروس کرونا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بروجرد همچنان تعطیل است

بازار بروجرد همچنان تعطیل است