مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 12:002020-04-03سياسي

دریای خدمت رسانی جهادگران محو کننده موج کروناست


جانشین فرماندهی سپاه استان تهران گفت: این دریای بیکران شوق خدمت رسانی در حال محو موج بیماری منحوس کرونا است و امروز ما هم خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به این جهادگران را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پیشوا، علیرضا حیدرنیا جانشین فرماندهی سپاه استان تهران صبح امروز ضمن سرکشی از ایستگاه سلامت و عرضه مواد ضد عفونی، گشت بسیج سلامت، طرح مطهر، کارگاه تولید مواد ضد عفونی و ماسک از نقاهتگاه 150 تخت خوابی آماده بهره برداری پیشوا بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت و بسیجیان دشت ورامین، گفت: واقعاً امروز انسان در قبال بزرگی و منزلت این بسیجیان و جهادگران احساس حقارت می کند.

این مقام مسئول با اشاره به آماده بهره برداری بودن نقاهتگاه دشت ورامین مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا، بیان کرد: انشاء الله که نیاز به نقاتگاه ها نشود اما به فرمان رهبری مبنی بر اینکه این موضوع را یک رزمایش دفاع بیولوژیکی بدانید، بسیجیان این مرز و بوم در آماده باش کامل به سر می برند و در هر زمان که نیاز باشد آماده جانفشانی هستند.

وی افزود: این مجموعه 150 تخت خوابی که متعلق به مردم است از ظرفیت های نهفته انقلاب و بسیار خوبی تهیه شده که برای روز مبادا آماده خدمت رسانی می باشد، موکب های خدمت رسانی اربعین هم ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریای خدمت رسانی جهادگران محو کننده موج کروناست

دریای خدمت رسانی جهادگران محو کننده موج کروناست