مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 12:102020-04-03پزشكي

درمان و ترخیص 193 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا ظهر امروز جمعه پانزدهم فرودین ماه 1399، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-19 در سیستان و بلوچستان با 3 مورد افزایش به 249 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روبط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار کرد: از مجموع بیماران با آزمایش مثبت کرونا تا کنون 193 نفر پس از دریافت درمان های تخصصی بهبود یافته اند و دوره نقاهت بیماری را سپری می کنند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: متاسفانه تا کنون23 نفر از عزیزان هم استانی با نتیجه آزمایش مثبت کرونا فوت کرده اند.

وی ادامه داد: تعداد موارد مثبت در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 167 نفر، در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زابل 60 نفر و در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر22نفر می باشد.

هاشمی شهری گفت: تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد نیز به 1336 نفر رسیده است  که 103 نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: در صورتی که افراد مجبورند برای تامین مایحتاج زندگی خود از منزل خارج شوند رعایت حداقل 1 متر و نیم فاصله با دیگر افراد ضرورت دارد.

انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان و ترخیص 193 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان

درمان و ترخیص 193 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان