مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-03اقتصادي

به اسم کرونا پول تولیدکننده را نمی دهند


عضو سابق اتاق بازرگانی ایران معتقد است با وجود مشکلات واقعی که کرونا برای بخش های مختلف اقتصاد به وجود آورده، برخی چه در داخل و چه در خارج از کشور به اسم کرونا قراردادهای خود را تسویه نمی کنند و به این دلیل فشاری جدید بر تولید کنندگان به وجود آمده است.

- عضو سابق اتاق بازرگانی ایران معتقد است با وجود مشکلات واقعی که کرونا برای بخش های مختلف اقتصاد به وجود آورده، برخی چه در داخل و چه در خارج از کشور به اسم کرونا قراردادهای خود را تسویه نمی کنند و به این دلیل فشاری جدید بر تولید کنندگان به وجود آمده است.

مهدی علیپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به گسترش قابل توجه ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله در کشورهای منطقه عملا بسیاری از بازارها امروز تعطیل هستند.

برای مثال عملا بازار در کشورهایی مانند کویت، قطر و عمان به دلیل سیاست های قرنطینه تعطیل شده و کار در آنها جریان ندارد.

به گفته وی این سیاست با توجه به تعطیلی نسبی بازارها در داخل کشور عملا فضای فعالیت تولید کنندگان را به شدت محدود کرده که می تواند در بلندمدت برای آنها مشکل آفرین شود.

این فعال اقتصادی با اشاره به سوء استفاده برخی افراد از شیوع کرونا توضیح داد: هرچند با توجه به مشکلات اقتصادی بسیاری از افراد در هفته های گذشته نتوانستند درآمدهای پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اسم کرونا پول تولیدکننده را نمی دهند

به اسم کرونا پول تولیدکننده را نمی دهند