مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 13:302020-04-03فرهنگي

برگزاری مسابقه بزرگ «در خانه بمانیم_کتاب بخوانیم» ویژه بهار 99


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی «در خانه بمانیم_ کتاب بخوانیم» خبر داد.

- برگزاری مسابقه بزرگ در خانه بمانیم_کتاب بخوانیم ویژه بهار 99 ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی در خانه بمانیم_ کتاب بخوانیم خبر داد.

افشین تحفه گر با اعلام این خبر تصریح کرد: بهار امسال به دلیل تلاش برای شکست و مهار کرونا بهار همدلی لقب گرفته و از آنجا که در جهت لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری به حالت تعلیق در آمده است، معاونت فرهنگی و رسانه ای خراسان رضوی در قالب پویش های مجازی، فعالیت های فرهنگی را در سطح استان برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در همین راستا و به جهت لزوم ترویج فرهنگ والا و غنی کتاب خوانی و همچنین حمایت از صنعت نشر خراسان رضوی، این معاونت اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی با عنوان در خانه بمانیم_کتاب بخوانیم نموده است.

تحفه گر با اشاره به اینکه پویش در خانه بمانیم مورد حمایت اصحاب فرهنگ، ادب و رسانه استان نیز قرار دارد، تاکید کرد: بر این اساس این طرح به صورت مجازی برگزار شده و ارسال آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه بزرگ «در خانه بمانیم_کتاب بخوانیم» ویژه بهار 99

برگزاری مسابقه بزرگ «در خانه بمانیم_کتاب بخوانیم» ویژه بهار 99