مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 14:552020-04-03اقتصادي

نیاز کشور کوچ به سمت صنایع مولد است


عباس زهره وند، رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه کوثر بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: وظیفه دانشگاه تولید محصول نیست و مهم ترین وظیفه این نهاد تولید دانش و یا ایده است که این مهم با طرح سئوال از دستگاه های اجرایی استان آغاز می شود؛ - رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه کوثر بجنورد گفت: تا زمانی که صنایع به صورت مونتاژ کار باشند، پژوهش تقاضا محور محلی از اعراب نخواهد داشت.

نیاز کشور در حال حاضر کوچ به سمت صنایع مولد و استقلال از نفت است.

عباس زهره وند، رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه کوثر بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: وظیفه دانشگاه تولید محصول نیست و مهم ترین وظیفه این نهاد تولید دانش و یا ایده است که این مهم با طرح سئوال از دستگاه های اجرایی استان آغاز می شود؛ لذا دانشگاه کوثر همواره پذیرای مشکلات استان بوده است.

زهره وند ادامه داد: در این زمینه دانشگاه کوثر در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) بهترین جایگاه را در میان دانشگاه های استان در سال 98 داشته است که این خود گواه تلاش و پیشرفت دانشگاه در عرصه های پژوهش می باشد.

در حیطه دانشجویی نیز دو طرح در مرحله رشد در پارک علم و فناوری استان قرار دارد که به دلیل محرمانه بودن نمی توان در مورد جزییات آن ها صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کشور کوچ به سمت صنایع مولد است

نیاز کشور کوچ به سمت صنایع مولد است