مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-03سياسي

مجمع بانوان شهرداری ابرکوه واحد مشاوره ستاد جهادگران سلامت را راه اندازی کرد


دبیر مجمع بانوان شهرداری ابرکوه از راه اندازی واحد مشاوره آنلاین و رایگان ستاد جهادگران سلامت شهرستان با فعالیت چهار بانوی مشاور در حوزه های مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در سراسر کشور و شهرستان ابرکوه، ناخواسته و ناخودآگاه در میان خانواده ها اختلافات متعددی در حوزه های مختلف از جمله خانوادگی، زناشویی، تحصیلی و کودک و نوجوان به وجود می آید.

جهادگران سلامت شهرستان ابرکوه به همت مجمع بانوان فعال شهرداری ابرکوه در پی رفع بخشی از این مشکلات و اختلافات در خانواده ها، اقدام به راه اندازی واحد مشاوره آنلاین کرده و با حضور چهار مشاور در حوزه های نامبرده، به متقاضیان مشاوره رایگان ارائه می کنند.

مرضیه بصیری دراین باره در گفتگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه در دوران قرنطینه زوجین مدت زمان بیشتری را در کنار هم به سر می برند برخی اختلافات بین آنان بر سر موضوعات مختلف به وجود می آید.

ضمن اینکه دانش آموزان نیز دیگر با معلمان و کادر آموزشی مدرسه که عهده دار آگاهی دادن به آنان بودند، در تماس نیستند.

دبیر مجمع بانوان شهرداری ابرکوه ادامه داد: در همین راستا به منظور کاهش اختلافات زوجین، از بین رفتن دغدغه های والدین برای مسائل درسی و آموزشی فرزندان و همچنین جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع بانوان شهرداری ابرکوه واحد مشاوره ستاد جهادگران سلامت را راه اندازی کرد

مجمع بانوان شهرداری ابرکوه واحد مشاوره ستاد جهادگران سلامت را راه اندازی کرد