مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-03سياسي

خادمان سید جلال الدین اشرف عشق و ایمان را در کمک به محرومین دیدند


در روزهای کرونایی که همه مردم خود را قرنطینه و درب های حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) بسته است تیم فرهنگی و اعضا حرم مشغول جمع آوری بسته های غذایی بودند و تاکنون 70 بسته معیشتی به ارزش 90 تا 150 هزار تومان در بین نیازمندان آستانه اشرفیه پخش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، وقتی بحرانی در کشور همیشه قهرمان ایران ایجاد می شود جوانان و مردم پای کار هستند و هرکدام به نحوی سعی دارند تا کشور را از آن بحران خارج کرده و به ساحل آرامش برسانند.

شیوع کرونا در کشور نشان داد که وقتی پای جهاد درراه خدا و میهن در میان باشد جوانان این مرزوبوم هرکدام یک قسمت کار را گرفته و یکی می شود محسن حججی که برای دفاع از اهل بیت و حرم عمه سادات حضرت زینب (س) کمر همت می بندند و خانواده و تمام تعلقات را رها کرده و صدها کیلومتر آن طرف تر سلاح جنگ به دست می گیرند و افتخار می آفریند و یکسری از افراد هم با همان مکتب فکری برای پیروزی در عرصه ها و جنگ های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مبارزه می کنند.

در روزهای کرونایی که همه مسؤولان به قرنطینه کردن افراد تأکیددارند عده ای از خادمان جوان به صورت آتش به اختیار، برنامه های خود را تعطیل کرده و با هزینه های خود اقلامی را تهیه و در بین مناطق محروم و در بین کادر درمانی بیمارستان های استان توزیع می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان سید جلال الدین اشرف عشق و ایمان را در کمک به محرومین دیدند

خادمان سید جلال الدین اشرف عشق و ایمان را در کمک به محرومین دیدند