مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:002020-04-03فرهنگي

نشست انجمن ادبی کانون پرورش فکری در سه استان مجازی برگزار شد


نشست های انجمن های ادبی سه استان اصفهان، مرکزی و ایلام با حضور نویسندگان و شاعران و کودکان و نوجوانان به صورت اینترنتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به دلیل گسترش بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورهای بهداشتی و فاصله های اجتماعی، نشست های انجمن های ادبی آفرینش کانون در فضای اینترنت در استان های اصفهان، مرکزی و ایلام برگزار شد.

بر این اساس، طی روزهای گذشته انسیه موسویان شاعر و مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون و حسین تولایی شاعر، با اعضای کودک و نوجوان انجمن های ادبی کانون استان های اصفهان، مرکزی و ایلام به صورت اینترنتی به گفت وگو پرداختند.

گفت وگوی اینترنتی موسویان و تولایی با نوجوانان در اصفهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در روزهای 10، 12 و 14 فروردین 1399 میزبان سه نشست انجمن ادبی آفرینش به صورت مجازی بود.

اولین نشست روز یک شنبه 10 فروردین همراه با خوانش و نقد 11 شعر با حضور بیش از 100 عضو انجمن ادبی کانون استان برگزار شد که در این جلسه آثار اعضا مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

حضور حسین تولایی شاعر و مسئول انجمن های ادبی در جمع اعضای انجمن ادبی استان اصفهان باعث ایجاد انگیزه و علاقه در خلق اثر و حضور پررنگ نوجوانان در نقد و بررسی آثار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست انجمن ادبی کانون پرورش فکری در سه استان مجازی برگزار شد

نشست انجمن ادبی کانون پرورش فکری در سه استان مجازی برگزار شد