مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-04بين الملل

سه نفر از عاملان قطع درختان جنگلی مریوان دستگیر شدند


شاهرخ محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد قطع درختان جنگلی در محدوده روستای ینگیجه بخش مرکزی مریوان بودیم که نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی با تحقیقات و بررسی های انجام شده عاملان این تخلف را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با مقام قضایی حکم جلب برای عاملان قطع درختان جنگلی این منطقه که سه نفر از اهالی روستای ینگیجه بودند، صادر شد و با همکاری نیروهای پاسگاه برده ره شه هر سه متخلف بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با بیان اینکه بازداشت این متخلفین در راستای هشدارهای قبلی انجام شده است، گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود تمام متخلفین به عرصه های طبیعی که از اسفند 98 به بعد که به واسطه شیوع ویروس کرونا مشغول تخریب، تصرف، قطع درختان جنگلی یا زغال گیری هستند، شناسایی شده و همچنین آنهایی که بعدا شناسایی می شوند با هماهنگی که با مراجع قضایی شهرستان مریوان انجام شده، بازداشت خواهند شد.

محمودی تاکید کرد: متخلفان و سودجویان و کسانی که قصد تخریب منابع طبیعی را دارند مطمئن باشند فعالیت حفاظتی به هیچ عنوان تعطیلی ندترد و نیروهای واحد حفاظت به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در عرصه های ملی شهرستان آماده به خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه نفر از عاملان قطع درختان جنگلی مریوان دستگیر شدند

سه نفر از عاملان قطع درختان جنگلی مریوان دستگیر شدند