مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-04اقتصادي

ترمینال جدید فرودگاه گرگان در سال جاری به بهره برداری می رسد


مدیرکل فرودگاه های گلستان از افتتاح پروژه ترمینال مسافربری جدید فرودگاه گرگان با مساحت 9 هزار مترمربع در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی متانت اظهار کرد: فرودگاه گرگان به مساحت تقریبی 327 هکتار دارای طول باند سه هزار و 300 متر در فاصله تقریبی 12 کیلومتری شمال غرب شهر گرگان واقع شده و دارای چهار موقعیت پارک هواپیما، سیستم های کمک ناوبری ILS/DME ،DVOR/DME،NDB چراغ های تقرب دقیق و سیستم هواشناسیRVR است.

وی افزود: فرودگاه گرگان به دلیل تنوع قومیتی و انجام پروازهای حج و از نظر آمار انتقال زائران خانه خدا به سرزمین وحی در رتبه بالایی قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه های گلستان در معرفی مهمترین اقدامات انجام شده در فرودگاه گرگان طی سال 98 گفت: در این راستا می توان به تکمیل و تجهیز ترمینال جدید با ساختمان های جانبی به مساحت 9 هزار مترمربع، توسعه وگسترش اپرون با مساحت 24 هزار مترمربع و با پیشرفت 75 درصد، وارسی سیستم کمک ناوبری ILS به همراه عملیاتی شدن طرح های جدید پروازی بر اساس دستگاه کمک ناوبری ILS در راستای ارتقای ضریب ایمنی پروازها و جلوگیری از ابطال پروازها به دلیل شرایط نامساعد جوی و از بین بردن نیزارها و تسطیح ناهمواری های اراضی ایرساید و سطوح پروازی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمینال جدید فرودگاه گرگان در سال جاری به بهره برداری می رسد

ترمینال جدید فرودگاه گرگان در سال جاری به بهره برداری می رسد