مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-04اقتصادي

لزوم برند سازی زنبورداران پرتوان ایلامی/ رد پای دلالان در فروش شهد طلایی


با توجه به اینکه استان ایلام یکی از قطب های اصلی تولید عسل در کشور است اما کمتر کسی عسل ایلام را می شناسد چرا که آنگونه که باید در این خصوص برند سازی انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، تولید از مولفه های اساسی و اصلی خود کفایی و استقلال یک کشور است که برای پشت سر گذاشتن این مرزها باید بیش از پیش به شعار رونق تولید پرداخت؛ رونقی که به جهش تولید منجر شود و این محقق نمی شود مگر با شناسایی فرصت ها و ظرفیت های موجود منطقه و فعال کردن پتانسیل های مختلف در حوزه اقتصاد مقاومتی که با تکیه بر تولیدات بومی صورت می گیرد.

لزوم رسیدگی به شعار سال، با حمایت مسوولان پرورش زنبور عسل در استان ایلام مصداق عینی و عملی شعار سال، یعنی جهش تولید است که با حمایت مسوولان امر از زنبور داران می توان به تولید این شهد مرغوب به عنوان تولید داخلی رونق بخشید؛ رونقی که نتیجه آن ایجاد اشتغال و رونق پایه های تولید باشد؛ اما اگر مسوولین می خواهند از تولیدات حمایت کنند باید جلوی موانع تولید، از جمله عدم ارائه تسهیلات و عدم ارسال به موقع کمک های مادی و معنوی را بگیرند.

توجه به ترویج و توسعه طرح های اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه به تقویت رویه خودکفایی در جوامع کمک می کند، از سویی دیگر حلال مشکلات اقتصادی کشور و راهکار برون رفت از رکود تورمی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برند سازی زنبورداران پرتوان ایلامی/ رد پای دلالان در فروش شهد طلایی

لزوم برند سازی زنبورداران پرتوان ایلامی/ رد پای دلالان در فروش شهد طلایی