مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-04سياسي

رامسر از وضعیت خاص شیوع کرونا خارج شده است


فرماندار رامسر با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در شهرستان در مرحله ثبات و پایداری قرار گرفته و از مرحله خاص و فوق العاده خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آزاد صبح شنبه در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا با بیان اینکه این شهرستان به دلیل مجاورت با گیلان یکی از کانون های ویروس کرونا به شمار می رود، افزود: با فعالیتی که مجموعه ستاد مبارزه با ویروس کرونا از خود نشان داد توانستیم از وضعیت خاص و فوق العاده رها شویم.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در قالب دستورالعمل ابلاغ و عملیاتی شد تصریح کرد: مطابق دستورالعمل اقدامات شهرستانی انجام شد و وضعیت کرونا در شهرستان رامسر مطلوب بوده و حفظ آن مهم است که کوچک ترین سستی و تغییر شرایط سبب حاد شدن آن می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر تصریح کرد: ضد عفونی کردن تمام نقاط شهر و روستا با حضور شهرداری ها بسیج و سپاه انجام شده است.

حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر نیز با بیان اینکه به دلیل تعامل و همکاری مردم برای درخانه ماندن در وضعیت پایدار کرونا قرار داریم، خواستار تداوم این همکاری ها شد.

سبحان بهرامی رییس نظام پزشکی رامسر نیز در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا گفت: در آمار کرونا به سطح ثابت رسیدیم اما نباید غفلت کنیم چون آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامسر از وضعیت خاص شیوع کرونا خارج شده است

رامسر از وضعیت خاص شیوع کرونا خارج شده است