مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-04سياسي

فرماندار: وضعیت شیوع کرونا در رامسر پایدار شد


محمد آزاد روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کروناٰ ، تشدید اقدامات دولت برای شکست زنجیره کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی را در شهرستان رامسر موفقت آمیز خواند و افزود: رامسر به دلیل مجاورت و مراوادت با استان گیلان در شرایط ویژه ای نسبت به سایر مناطق قرار داشت ، اما با اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا از وضعت فوق العاده خارج شده و در شرایط پایدار و مطلوبی قرار دارد.

وی همچنین مشارکت و تعامل مردم در روز طبیعت را خوب توصیف کرد و گفت : با توجه به اینکه یکی از کانون های کرونا بعد از قم، استان گیلان بود و ما نیز به جهت مجاورت ومراودت با این استان در شرایط متمایزی به نسبت سایر مناطق داشتیم، به همین دلیل بخشی از بیماران بستری ما متعلق به گیلان بود.

فرماندار رامسر با بیان اینکه ضد عفونی نقاط شهری و روستایی تا دور افتاده ترین روستای اشکور یا حضور نهادهای مختلف انجام شده است ، افزود : به هنگام ضد عفونی معابر شهری و روستایی تلاش شده تا از هر گونه تخریب زیست محیطی در این مناطق جلوگیری شود.

آزاد ادامه داد : در روز طبیعت نگرانی های مبنی بر حضور مردم در طبیعت و مناطق ییلاقی وجود داشت که برای جلوگیری از حضور مردم در طبیعت از ظرفیت مردمی و همکاری نیروهای انتظامی برای این امر استفاده شد که خوشبختانه موفقیت آمیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: وضعیت شیوع کرونا در رامسر پایدار شد

فرماندار: وضعیت شیوع کرونا در رامسر پایدار شد