مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-04حوادث

تاثیر تلف شدن پرندگان در میانکاله بر مهاجرت مجدد آنها به کشور


یک کارشناس مدیریت حیات وحش با اشاره به تلف شدن بیش از 40 هزار پرنده مهاجر در میانکاله گفت: امکان دارد این حادثه شوک به پرندگان وارد کرده باشد اما یک شوک به مجموعه یک گونه پرنده نبوده است.

- یک کارشناس مدیریت حیات وحش با اشاره به تلف شدن بیش از 40 هزار پرنده مهاجر در میانکاله گفت: امکان دارد این حادثه شوک به پرندگان وارد کرده باشد اما یک شوک به مجموعه یک گونه پرنده نبوده است.

اکبر نعمتی در گفت و گو با ایسنا افزود: اگر تلف شدن پرندگان ادامه پیدا کند و سال آینده نیز پرنده ها این گونه تلف شوند، قاعدتا تعداد آن ها کمتر خواهد شد و می تواند تاثیرگذار باشد وگرنه اینطور نیست که چنین اتفاقی در یک سال روی مهاجرت پرنده ها در سال آینده تاثیر بگذارد و اگر شرایط آبی سال آینده مناسب باشد پرنده ها دوباره به این منطقه می آیند.

وی در ادامه تصریح کرد: هنوز ابهاماتی درباره مرگ پرندگان میانکاله وجود دارد و عده ای می گویند شکارچیان در تالاب سم ریختند و عده ای معتقدند به دلیل ورود و پخش شدن آب فاضلاب و مواد شیمیایی در میانکاله این تعداد پرنده تلف شده اند اما هنوز هیچ کسی جواب قطعی نداده است.

این کارشناس مدیریت حیات وحش در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نقش خفاش در انتقال کروناویروس به انسان ها گفت: تا زمانی که خفاش های کشور وارد زنجیره غذایی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر تلف شدن پرندگان در میانکاله بر مهاجرت مجدد آنها به کشور

تاثیر تلف شدن پرندگان در میانکاله بر مهاجرت مجدد آنها به کشور