مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-04اقتصادي

380 پرونده تخلف صنفی نوروز امسال در مازندران تشکیل شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به انجام بیش از 13 هزار بازرسی از اصناف استان، از تشکیل 380 پرونده تخلف در ایام نوروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینقلی قوانلو صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی 13 هزار و 275 بازرسی از اصناف استان صورت گرفته است، افزود: طی بازرسی های صورت گرفته تعداد 380 پرونده تخلف تشکیل که جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی در ادامه به تعداد هزار و 585 مورد پلمپ واحد صنفی طی همین مدت در مازندران اشاره و تاکید کرد: این واحدهای صنفی که عمدتاً قبل از پلمپ به صاحبان آنها تذکر داده شده بود با تکرار تخلف، پلمپ و تعطیل شدند.

وی عمده عناوین تخلفات کشف شده را گرانفروشی، امتناع از فروش کالا، عدم درج قیمت، عدم رعایت مسائل بهداشتی و… اعلام و افزود: بازرسان این سازمان بازار استان را کاملاً رصد کرده و با هر گونه تخلف اقتصادی در اسرع وقت برخورد قانونی لازم را صورت خواهند داد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازار استان تا تاریخ 20 فروردین ماه تعطیل بوده و فقط واحدهای سوپرمارکت، فروشگاه گوشت قرمز و مرغ، فروشگاه های بزرگ فروش اقلام اساسی خانوار، میوه فروشی ها و نانوایی هایی که از قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

380 پرونده تخلف صنفی نوروز امسال در مازندران تشکیل شد

380 پرونده تخلف صنفی نوروز امسال در مازندران تشکیل شد