مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-04اقتصادي

راه اندازی لنژری بیمارستان رازی رشت /تلاش برای جبران کمبود تجهیزات درمانی گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه اندازی لنژری بیمارستان رازی با اعتبار یک میلیادر تومانی خبر داد و گفت: پیگیرهای لازم برای جبران کمبود تجهیزات درمانی گیلان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان سالاری صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گیلان در حوزه زیرساخت های درمانی و بهداشتی از متوسط میانگین کشوری عقب افتاده است، اظهار کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن این استان و جمعیت شناور آن در فصول مختلف این زیرساخت پاسخگوی نیازهای استان و جمعیت آن نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات و پیگیرهای زیادی برای جبران این کمبود انجام شده است، گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی بخشی از کمبودهای استان جبران شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به راه اندازی لنژری (رخت شور خانه) بیمارستان رازی رشت، گفت: برای آماده سازی و تجهیز فضای فیزیکی 177 متر مربعی این مرکز یک میلیارد تومان هزینه شده است.

سالاری ادامه داد: در حال حاضر دو دستگاه لباسشویی 70 کیلویی اتوماتیک، یک دستگاه خشک کن و یک دستگاه اتو پرس در این مرکز تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه قبلاً البسه و ملحفه های بیمارستان رازی شستشو و ضدعفونی می شد، گفت: راه اندازی لنژری در رازی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی لنژری بیمارستان رازی رشت /تلاش برای جبران کمبود تجهیزات درمانی گیلان

راه اندازی لنژری بیمارستان رازی رشت /تلاش برای جبران کمبود تجهیزات درمانی گیلان